Veel gestelde vragen

Hoe werkt het?

Wanneer kan ik mijn pakket ophalen?

Je krijgt op 26 april een mail van ons. In deze mail krijg je een uitleg waar je op Koningsdag je pakket kunt ophalen. We geven de pakketten uit vanaf drie unieke locaties, die we nu nog even geheim houden.

Hoe laat kan ik mijn pakket ophalen?

In de mail die je ontvangt op 26 april staat in welk tijdslot je pakket op kunt halen. We werken met tijdsloten van 15 minuten.  We gaan de pakketten uitgeven tussen 10.00 uur en 13.00 uur, dus ruim op tijd voordat de borrel begint. Helaas is het niet mogelijk ivm de huidige maatregelen rondom Corona om te wisselen van tijdslot

Hoe moet ik mijn pakket ophalen?

Je kunt je pakket uitsluitend ophalen met de auto. Dus niet lopend of op de fiets. Wij zullen je pakket in de achterbak van je auto plaatsen, zodat we contact met elkaar zullen vermijden.

Ik heb een bedrijf en wil mijn medewerkers graag verassen met een pakket?

Wat een leuk idee! Uiteraard kan dit. Stuur een mail naar info@koningsdagijsselstein.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met jullie op.

Kan ik meerdere pakketten tegelijk bestellen?

Natuurlijk kun je meerdere of verschillende pakketten tegelijk bestellen. Je selecteert de pakketten die je wilt hebben en geeft aan hoeveel je er wilt hebben. Dit kun je doen in je winkelmandje. Als je verschillende pakketten neemt, moet je wel naar meerdere locaties om ze af te halen. Wij zullen dan uiteraard rekening houden met de tijdsloten.

Kan ik producten uit mijn pakket ruilen met die van een ander pakket?

Nee, dat is niet mogelijk bij deze Koningsdagactie. De Pakketten zijn zoals ze zijn. Het is ook niet mogelijk om aan te geven of je een borrelbox wilt van de een of de andere zaak. Maar we beloven je…. ze zijn allemaal Heerlijk en rijk gevuld!

Hoe zit het met de Corona maatregelen?

Wij houden ons zoals je van ons mag verwachten aan de Corona regels zoals die door het RIVM zijn opgesteld. We gaan ervan uit dat jullie dit ook doen. In de mail van 26 april leggen we jullie precies uit hoe we te werk zullen gaan op Koningsdag.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat?

Je kunt je vraag stellen door een mail te sturen naar info@koningsdagijsselstein.nl We zullen dan zo snel mogelijk je vraag beantwoorden.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Het is uitsluitend mogelijk om de pakketten te betalen via i-deal.